Thursday, January 26, 2012

R U serious?


Date: 26/1/12
location: centermart futsal
time: 10 pm
event: friendly session F.U Squad Vs    LSCM 
jersy: F.U -black....      LSCM       - Mix


final score : F.U squad = 13 ...      LSCM     =11


line up-

Nakazato
Ricky
Endy
Numan
Adam
Arif
Krul


untuk session kali ni F.U ber friendly dengan team Liverpool Supporters Club (LSCM).game yang agak sedikit panas dengan body contact dan illegal tackle.


buat pengetahuan player-player F.U,untuk  dapatkan scheduled friendly session SETIAP MINGGU bukannya senang,kena ada plan yang panjang dan network yang ramai untuk memastikan setiap minggu kita ada team yang berminat nak friendly,nama pun friendly bukan nak cari lawan.jangan la nak rovers sangat.


buat masa ni belum masanya aku nak implement next week ban...tapi kalau setiap kali friendly ada je yang buat aksi porn panas mungkin aku terpaksa buat route macam ni.


berbalik pada friendly vs LSCM, F.U start dengan 2-2 10 to 5 minute changing subs.takde taktikal cuma basic 2-2 formation,bermula agak baik dua-dua team berbalas serangan sampai score 4 sama sehingga F.U membuat pertukaran pertama,lepas tu F.U dominate sekejap F.U-10 - LSCM -6....kemudian LSCM start to catch up.full time score  F.U squad = 13 ...  LSCM     =11


kesimpulannya kalau semua player F.U berdisplin dan buat ikut position masing-masing semua senang,nak passing pun mudah.




jadi untuk tournament 29/1/12 nanti kita akan cuba beberapa basic taktikal yang mudah.

No comments:

Post a Comment